maandag 15 augustus 2011

Sokken breien met de haaknaald

Ik heb met de webcam geprobeerd het breien met de haaknaald te filmen, ik hoop dat het gelukt is 
Ik brei de sokken altijd op de rondbreinaald 2 tegelijk met de tenen eerst zoals in deze link
Maar ik gebruik nu 1 brei punt en 1 haak punt en daarmee kan ik Continental breien maar dan nog makkelijker de steken vallen  niet van de naald (dat gebeurde mij wel eens)





Er is nog een groot voordeel, ik zit veel ontspannender te breien, mijn schouders worden niet belast en ik kan mijn armen laten rusten op de stoelleuning 
Volgens mij kan dit (met de haaknaald) alleen als je rond breid maar ik probeer natuurlijk ook andere dingen uit


Word vervolgd

1 opmerking:

DEKAKADO zei

Wat is er veel gebeurd tijdens mijn vakantie. Je hebt niet stil gezeten. Handig, die nieuwe breimethode. Nooit van gehoord en het kopieerpapier met plakstift ook niet. Je hobbykamer is een plaatje. En je hebt zo te zien goed nagedacht over alles. Liefs, Marleen.