donderdag 4 november 2010

Natascha gaat trouwen

Vandaag is de grote dag voor Natascha en Edwin ze gaan trouwen
Vandaag stond er een groot artikel in de krant
Ik heb hier een stukje gecopieerd voor het hele artikel klik je hier


Trouwen als laatste wens



ENSCHEDE - Natascha en Edwin geven elkaar donderdag het ‘jawoord’. Een bijzondere trouwerij. Ze bezegelen hun liefde, terwijl Natascha sinds kort weet dat ze niet lang meer te leven heeft.
De stichting Dreams4you maakt de trouwerij mogelijk. Zelf is de 34-jarige Enschedese fysiek niet meer in staat om nog een groot feest – wat haar droomwens was – te realiseren. Haar zus deed daarom een beroep op Dreams4you. Natascha en Edwin zijn geroerd. “We laten het allemaal maar op ons afkomen.”




Ik heb de jurk al gezien en weet ongeveer wat er gaat gebeuren, ik denk dat ze een hele mooie dag gaan beleven

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Het zal zeker een bijzonder mooie dag worden .
Ik ben , net als alle anderen lezers van je berichtje, denk ik , ontroerd door , het zet ons weer met beide benen op de grond en doet ons beseffen , hoe kwetsbaar het leven is .gr.annie

Anoniem zei

Ik wens jullie een hele fijne dag, een dag met heel veel emoties,want als ze er al niet waren en zijn ze er nu wel.
Geweldig dat ze deze bijzondere dag samen mogen meemaken.
PROFICIAT Natascha en Edwin.

groeten Marian v.k.

Liesbeth Wessels zei

Wat geweldig dat dit nog kan en dat ze dit samen nog beleven. Ik hoop op een hele fijne dag voor hen, die goede herinneringen zal geven. groet van liesbeth wessels

.Antje zei

Prachtig, dat zo haar wens in vervulling gaat.
Vind het heel ontroerend, en wens hun en de familie een hele fijne dag.

Marga zei

Hallo
Ik was vanmorgen ook onder de indruk van het nieuws in ons dagblad Tubantia.
Ik wens hun heel veel geluk voor de tijd die nog voor hun ligt.
Leuk om te lezen dat je uit Boekelo komt ik ben geboren in Haaksbergen en woon in Enschede.
Groeten Marga