vrijdag 1 oktober 2010

herfst

Het is weer herfst dus tijd voor gezellig binnen zijn
Met een goed boek en een lekker kopje thee kan ik mij terug treken in mijn tuinhuisje



 Hier heb ik ook een gedeelte van mijn serviezen

en voorraad voor de webwinkel en kan ik heerlijk afgesloten van de buiten wereld bezig zijn
Ik zit hier graag tussen mijn mooie spuletjes
Er is verwarming en stroom en een lekere bank dus ...

En het is weertijd om het herfst materiaal te gebruiken
Ik maak van jutte rozen en hartjes

en samen met bv hortentia en lampionnen heb je zo een leuk herfst tafreel  
Jute is stug maar wel erg leuk en makelijk om te verwerken  tot aparte decoraties
                                           
Ik ga volgende week verder proberen wat ik nog meer kan maken van deze combinatie maar eerst weer een paar dagen zustertje spelen



Geen opmerkingen: