vrijdag 26 augustus 2016

Vrijdag foto. Fotobewerkingsprogramma!

Bewerkte paspoppen
Zo nu en dan ga ik een beetje spelen met mijn iPad!
Gewoon wat leuke bewerkingen proberen!
Zoals deze van InstaMag, PaintLab een bewerkingsprogramma!
Ook heb ik een andere App geïnstalleerd, Quik GoPro.
Hier kun je filmpjes van je foto's maken, erg leuk voor IG en FB.
Jammer dat Blogspot niet mee werkt maar als je op de link klikt kom je bij mijn eerste filmpje!

Ik heb zo een workshop en de ventilator staat al aan, de dames gaan aan de slag met een laddertje en er komt ook iemand voor een paspop!
Het is altijd erg gezellig en verrassend wat het eindresultaat is.

Fijn dat het toch nog zomer is geworden, al hoeft deze temperatuur ook niet van mij!
Prettig weekend. 



3 opmerkingen:

Marijke zei

Nu ben ik wel benieuwd naar de workshop resultaten...
fijn weekend,
groetjes van Marijke

Elizabeth zei

O, wat leuk gedaan dat filmpje!
Maar goed dat je de ventilator hebt klaar staan, al was het gisteren nog een tikje heter...
Nee, van mij mag het ook een tandje lager hoor. Tussen de 20 en 25 is lekker.
Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

Corrie zei

Ik loop toch wel achter zeg met mijn ouderwetse toestelletje. Daar kan alleen maar mee gebeld worden.